Re: Klawiatura Logitech

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:39:20 MET DST

Dnia Sun, 03 Oct 2004 17:52:50 +0200, Sander napisał(a):

> Cena i jakość niższa, A4Tech to nie ta klasa co w/w firmy. Ale jeżeli
> ktoś nie patrzy na jakość, to można kupić A4Tech'a.

faktem jest ze a4techa mam dopiero miesiac ale napisalem juz na nim dosc
duzo i nie zauwazylem zadnej zmiany
czyli z ta jakoscia nie jest chyba az tak strasznie zle a jak nawet padnie
mi po polowie czasu uzywania logitecha to plakac nie bede bo cena jest
trzy razy nizsza :)
szukalem klawiatury dosyc dlugo bo uzywajac linuxa korzystam z niej bardzo
czesto i mialem "w lapach" kilkanascie (jesli nie kilkadziesiat) roznych
modeli M$ moim zdaniem ma za twarde klaiwsze logitech jest juz duzo
bardziej miekki ale klasyczne maja za duzy skok (ciezko tym pisac na
prawde szybko) a flat jakos mnie nie przekonuje dluzszy czas sie nad nim
zastanawialem i w sumie ciesze sie ze sie nie zdecydowalem zwlaszcza ze ma
on dla mnie jedna bardzo wazna wade: uklad klawiszy a konkretnie maly
enter. Jestem przyzwyczajony do duzego i ciezko mi sie przestawic koniec
koncow kupilem wlansie a4techa w ukladzie X (zwanym czasem A) ma on
srednia wysokosc klawiszy za to sa bardzo miekkie wiec nie mecza mam moj
ukochany duzy enter a do tego ten ukald okazal sie byc na prawde wygodny
przestawilem sie blyskawicznie
za moja zaplacilem cos kolo 20 zeta plus przesylka czyli de facto tyle
ile kosztuje zwykly noname i nawet jesli za nastepny miesiac mi padnie to
kupie sobie nowa w cenie logitecha lub M$ zmieszcze jeszcze 5 takich wiec
moge zmieniac sobie wystroj biurka ;)
Mysz a4techa optyczna mam juz ponad rok wykrecilem sporo kilometrow bo uzywam
kompa bardzo intensywnie i sprawuje mi sie idealnie wiec ogolnie wierze
tej marce co oczywiscie nie znaczy ze nie ufam logitechowi sadze ze renoma
tej firmy jest zasluzona i jej jakosc zapewne faktycznie jest wyzsza niz
a4techa ale moim zdaniem roznica cenowa jest za duza zwlaszcza ze a4tech
to przeciez nie mediatech ;-)
pozdrawiam

--
JFK