Re: Klawiatura Logitech

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 21:04:47 MET DST

"JFK" <skrzynkanaSPAM@gmail.com> w
news:pan.2004.10.03.16.39.18.452768@gmail.com napisał(a):

> faktem jest ze a4techa mam dopiero miesiac ale napisalem juz na nim dosc
> duzo i nie zauwazylem zadnej zmiany

Nie mówię że A4Tech są złe :)

> czyli z ta jakoscia nie jest chyba az tak strasznie zle a jak nawet padnie
> mi po polowie czasu uzywania logitecha to plakac nie bede bo cena jest
> trzy razy nizsza :)

No pewnie, mnie akurat poprzednia mysz Logitech padła po 6 latach
i 2 miesiącach używania, tzn. zaczeła sobie 2 x klikać zamiast raz :)

> szukalem klawiatury dosyc dlugo bo uzywajac linuxa korzystam z niej bardzo
> czesto i mialem "w lapach" kilkanascie (jesli nie kilkadziesiat) roznych
> modeli M$ moim zdaniem ma za twarde klaiwsze logitech jest juz duzo
> bardziej miekki ale klasyczne maja za duzy skok

To wszystko kwestia gustu, jednemu to pasi drugiemu nie :)

> za moja zaplacilem cos kolo 20 zeta plus przesylka czyli de facto tyle
> ile kosztuje zwykly noname i nawet jesli za nastepny miesiac mi padnie to
> kupie sobie nowa w cenie logitecha lub M$ zmieszcze jeszcze 5 takich wiec
> moge zmieniac sobie wystroj biurka ;)

Ja za swoją kalawiaturę M$ dałem kiedyś - 8 lat temu - 360zł.
i do dziś działa, przyzwyczaiłem sie do niej :)

> Mysz a4techa optyczna mam juz ponad rok wykrecilem sporo kilometrow bo
> uzywam kompa bardzo intensywnie i sprawuje mi sie idealnie

Na grupach czytałem, że ludzie z myszkami A4Tech maja jakieś problemy
po zainstalowaniu SP2 do WinXP.

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]