Re: Klawiatura Logitech

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 21:59:02 MET DST

Halo, in news:pan.2004.10.03.16.39.18.452768@gmail.com, JFK hat
geschrieben:

> za moja zaplacilem cos kolo 20 zeta plus przesylka czyli de facto
> tyle ile kosztuje zwykly noname i nawet jesli za nastepny miesiac
> mi padnie to kupie sobie nowa w cenie logitecha lub M$ zmieszcze
> jeszcze 5 takich wiec moge zmieniac sobie wystroj biurka ;)

Jeden z modeli nad którymi się zastanawiam ma pięcioletnią gwarancję:-)
Jestem przekonany że żadna klawiaturka za 20zł nie dorówna temu
Logitechowi pod wzlędem wyglądu i wygody. W tym momencie można więc
postawić pytanie, co wolisz: Przez pięć lat jeździć tym samym Oplem
Vectrą czy co roku kupować nowego Fiata Seicento? ;-)

> Mysz a4techa optyczna mam juz ponad rok wykrecilem sporo
> kilometrow bo uzywam kompa bardzo intensywnie i sprawuje mi sie
> idealnie wiec ogolnie wierze tej marce co oczywiscie nie znaczy ze
> nie ufam logitechowi sadze ze renoma tej firmy jest zasluzona i
> jej jakosc zapewne faktycznie jest wyzsza niz a4techa ale moim
> zdaniem roznica cenowa jest za duza zwlaszcza ze a4tech to
> przeciez nie mediatech ;-)

Używam w tej chwili taniej OEMowej myszki i klawiatury Logitecha. Służą
już kupę czasu i jak dotąd bezawaryjnie. Znudził mi się wygląd dlatego
planuję zmianę:-) Chcę pozostać jednak przy marce bo jest sprawdzona.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b