Re: Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 15:58:33 MET DST

akanid wrote:

> no rzeczywiscie nie jest to jakis markowy tylko ze tak powiem zwykly ale
> nie "no name". dalem za niego 60zl.

na nowki za 60 PLN mow sie wlasnie "noname"..

> nop i najwazniejsze czy objawy
> takie jak opisuje moga swiadczyc o zbyt slabej mocy zasilacza?? Bo kurde
> nie jestem do konca o tym przekonany...

jak nie jestes przekonany to sprobuj "wyhaczyc" jakis /normalny/
zasilacz na pare dni jak masz mozliwosc i sprawdzic jak na nim chodzi..

> A nie chce wywalic kasy na
> zasilacz bez potrzeby...

a na wymiane reszty podzespolow typu plyta glowna, proc, karta graf itp.
chcesz? zdajesz sobie chyba sprawe ze jesli jedna "shitowata" zasilka ci
sie juz spalila to prawdopodobienstwo ze byla przeciazona i nastepna
tego typu tez to czeka - jest spore.. a w ogole to miales szczescie ze
nic ci nie "pociagnelo" poza samym PSU - przejrzyj archiwum albo
pogooglaj jak to moze wygladac w mniej fartownych przypadkach..

> Pozdrawiam
> Akanid

pozdarwiam

--