Re: Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 22:43:58 MET DST

Sander napisał(a):

> Jeżeli kupiłeś noname, lub inne badziewie, to on może mieć realnie nawet
> i połowę tej mocy co na nim pisze, a te np. 150W _może_ być mało.

no rzeczywiscie nie jest to jakis markowy tylko ze tak powiem zwykly ale
nie "no name". dalem za niego 60zl. jaki zasilacz polecacie do mojego
kompa i ile on mniej wiecej kosztuje? nop i najwazniejsze czy objawy
takie jak opisuje moga swiadczyc o zbyt slabej mocy zasilacza?? Bo kurde
nie jestem do konca o tym przekonany... A nie chce wywalic kasy na
zasilacz bez potrzeby... Sprzet jest juz dawno po gwarancji a firma
ktora sprzedala nie istnieje wiec qpa... no jedynie grafika wlasnie jest
na gwarancji bo kupiona nieco ponad rok temu.

Pozdrawiam
Akanid