Re: Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 13:48:38 MET DST

akanid wrote:
> jest wsadzona nowka sztuka 300WATT. watpie zeby byl za slab bo prawie
> rok chodzil na takim samym jak złoto. co prawda niedawno sie spalil
> zasilacz i wsadzilem nowy jak pisze. ale na tym nowowsadzonym tez
> dzialalo okolo juz 2 miesiecy...

Standardowe objawy... Stary zasilacz się spalił, bo był przeciążony.
Włożyłeś nowy, podobnej klasy - również nie wytrzymał. Najtańsze zasilacze
mają realną moc ~150W i z czasem ich parametry się pogarszają. Miałem to
samo u siebie.

Kup Huntkeya BS-3000 - kosztuje niespełna 100 zł, na pewno wystarczy do
Twojego komputera.

k,