Re: Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 15:17:18 MET DST

KILu napisał(a):

> Standardowe objawy... Stary zasilacz się spalił, bo był przeciążony.
> Włożyłeś nowy, podobnej klasy - również nie wytrzymał. Najtańsze zasilacze
> mają realną moc ~150W i z czasem ich parametry się pogarszają. Miałem to
> samo u siebie.
>
> Kup Huntkeya BS-3000 - kosztuje niespełna 100 zł, na pewno wystarczy do
> Twojego komputera.
>
> k,

dzieki za podpowiedz na pewno wezme pod uwage taki zasilacz jak ten.
choc teraz co raz bardziej głupieje bo wywalilem windowsy i wsadzilem na
nowo tym razem XP SP2 i znowu wszystko dziala jak na razie... głupieje
juz ale zasilacz kupie bo na kilku roznych grupach i forach dyskusyjnych
w pierwszej kolejnosci podejrzewali zasilacz.

wielkie dzieki wszystkim za rady i pozdry
Akanid