bios i tyle

Autor: DD <1panaceum1_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 15:08:53 MET DST

Komputer dzialal OK, gdy go wylaczalem.
Po ponownym wlaczeniu nastepnego dnia wypisuje mi:
"PentiumII-233MHz
checking nvidia ram"

i koniec, zatrzymuje sie na tym.

Nie probuje nawet bootowac ze stacji dyskietek i dysku twardego.

Wymienilem karte graficzna AGP na inna - to samo.
Dysk podlaczylem do innego komputera - jest OK.
Wyjalem pamiec RAM - nie ma nic na ekranie, wsadzilem ja dokladnie i dalej
to samo.
Sprawdzilem polaczenia tasiemek do dysku, stacji dyskietek, innych
przewodow, podociskalem, nadal wszystko konczy sie na "checking nvidia RAM"
wiatrak przy procesorze sie kreci.
Co moze byc nie tak?