Re: Sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3D

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 00:11:19 MET DST

"akanid" <akanid@bezspamowania.poczta.fm> w
news:cjn3uh$q3t$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> no rzeczywiscie nie jest to jakis markowy tylko ze tak powiem zwykly ale nie
> "no name". dalem za niego 60zl.

No widzisz, dałeś _tylko_ 60zł., więc czego się spodziewasz ?
Że będzie miał podobne parametry do markowego/dobrego
zasilacza 300W za 150zł. ?

> jaki zasilacz polecacie do mojego

Do tego i na przyszłość, żeby później przy rozbudowie
nie kupować kolejnego zasilacza polecam zasilacz 350-360W np. firm:
Antec, Chiftec, Conrad, Enermax, Enlight, High Power, Thermaltake, Topower.

> kompa i ile on mniej wiecej kosztuje?

ok. 200zł.

> nop i najwazniejsze czy objawy takie jak opisuje moga swiadczyc o zbyt
> slabej mocy zasilacza?? Bo kurde nie jestem do konca o tym przekonany...

To pożycz od qmpla jakiś dobry zasilacz 300W i sprawdź.

> A nie chce wywalic kasy na zasilacz bez potrzeby...

No a wydałeś, na zasilacz bez zabezpieczeń, i jak pierdyknie
to kupisz sobie nie tylko nowy zasilacz, ale też prawie nowego kompa.
Cóż, tani zasilacz bez zabezpieczeń ...

> Sprzet jest juz dawno po gwarancji a firma ktora sprzedala nie istnieje wiec
> qpa... no jedynie grafika wlasnie jest na gwarancji bo kupiona nieco ponad
> rok temu.

_Jeżeli_ faktycznie masz za mało mocy z tego zasilacza,
to może on byc powodem do płaczu ;)

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]