Re: DVD-RW co brac (CO najszybsze z DoubleLayer?)

Autor: Radoslaw Rawinski <cutter.slade_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 14:38:43 MET DST

> szybkosc rozpoznawania nosnika zalezy pewnie w duzym stopniu od jego
> rodzaju i formatu (ew. multisesje itp.). z tym ze mozesz miec spory
> prob. ze znalezieniem tak szybko jak ww TEAC "ladujacego" plytki cd
> napedu dvdrw. daleki jestem od polecania np. wspomnianego lg ale zerknij
> na czasy "ladowania" innego sprzetu - typu nec/pioneer
> http://www.extrememhz.com/nd3500a-p8.shtml . od siebie dodam ze w
> praktyce przy wiekszosci nosnikow na nec nd-3500ag ten czas jest
> /jeszcze/ dluzszy..

Wiec przyznam szczerze, ze moj entuzjazm i chec wymiany DVD-ROMu Toshiby na
DVDRW nieco oklaply (do tego dochodzi troche niejasna sprawa z blokada
regionow...)

Zapytam wiec inaczej - jaki znacie/ posiadacie/ widzieliscie naped DVDRW
(Double Layer), ktory najszybciej odczytuje TLOCZONE (zadne nagrywane
multisession) plyty CD ?
Mozecie cos polecic ?
Pozdrawiam wszystkich !
RR