Re: DVD-RW co brac + blokada regionow itp...

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 19:18:09 MET DST

Sat, 2 Oct 2004 08:53:56 +0200, na pl.comp.pecet, Radoslaw Rawinski
napisał(a):

> O kurka. No to LG odpada, bo nie bede mial do niego nerwow. Stary, wysluzony
> TEAC CDRW radzi sobie ze zwykla plytka CD w 4,5-5 sekund...
> Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.
> RR

E no bez przesady!! Jak chcesz by Ci szybko wczytywał płyty CD to nie kupuj
nagrywarki DVD tylko zostań przy swoim CD.
Tak na marginesie to mój LiteOn też czyta podobnie jak ten LG i myślę że
wszystkie nagrywarki będą miały podobny czas. Może te sporo droższe coś
pokażą więcej a napewno odtwarzacze DVD a będą szybsze od nagrywarek.