Re: DVD-RW co brac + blokada regionow itp...

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 12:07:49 MET DST

Radoslaw Rawinski wrote:

> O kurka. No to LG odpada, bo nie bede mial do niego nerwow. Stary, wysluzony
> TEAC CDRW radzi sobie ze zwykla plytka CD w 4,5-5 sekund...

szybkosc rozpoznawania nosnika zalezy pewnie w duzym stopniu od jego
rodzaju i formatu (ew. multisesje itp.). z tym ze mozesz miec spory
prob. ze znalezieniem tak szybko jak ww TEAC "ladujacego" plytki cd
napedu dvdrw. daleki jestem od polecania np. wspomnianego lg ale zerknij
na czasy "ladowania" innego sprzetu - typu nec/pioneer
http://www.extrememhz.com/nd3500a-p8.shtml . od siebie dodam ze w
praktyce przy wiekszosci nosnikow na nec nd-3500ag ten czas jest
/jeszcze/ dluzszy..

> Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.
> RR

pozdarwiam