Re: Notebook

Autor: Piotr Wyderski <piotr.wyderskiREMOVE_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 02:35:26 MET DST

ksmx wrote:

> Jak to zwykl mawiac moj znajomy: "to juz twoj problem kolego".

Nie do konca moj, jesli nie znajde nic, co by mi odpowiadalo,
to pieniadze zostana przeznaczone na fundusz inwestycyjny.
Coz, jesli okaze sie, ze nikt nie chce zarobic, to zarobie ja... :-)

> Kompilowanie programow?
> Kompilowales jadro na pentium ? Kilka godzin.

A tak godzina. Co za roznica? Poza tym takie wielkie
rzeczy zostawiam na noc.

> Skoro masz nadmiar mocy. Po co zmieniac komputer?

Bo stacjonarny sie kiepsko nosi. :->

> W takim razie polecam cos z firmy np.
> www.mts.com.pl

Dziekuje, wlasnie przegladam oferte.

> Poszukaj na googlach czy nie ma problemu z Linuxem

A to nie jest wazne, po szesciu latach definitywnie przestalem
uzywac tego systemu. Mowiac, ze nie potrzebuje Windows mialem
na mysli to, ze mam skad wziac (MSAA) legalna kopie XP, a nie, ze
potrzebuje Linuksa. :-)

> Proponuję od razu slacka z twm.

Bedzie na nim wylacznie XP Pro.

> Nic nowego za 3 tys. zapewniam Cie nie kupisz.
> Tylko uzywane lub refurbished.

OK, w takim razie pozostaje poszukanie zrodla zaopatrzenia
dobrej jakosci. Wskazana przez Ciebie firma spelnia ten warunek. :-)

> Nic ponizej 5-7 tys nie polecam.

A ja nie widze potrzeby wydawania tylu pieniedzy na
komputer do zadan pomocniczych -- przez wiekszosc
czasu i tak pracuje na znacznie wygodniejszych w
obsludze komputerach stacjonarnych, ale czasem
wyjezdzam i tylko wtedy przyda mi sie notebook. Ta
wygoda jest dla mnie warta ~100 zl. miesiecznie, co
przy zalozeniu 3 lat bezawaryjnej pracy daje wlasnie
wspomniane 3 tys. zl. z hakiem. :-)

    Pozdrawiam
    Piotr Wyderski