Re: Notebook

Autor: ksmx <ksmx_spamnothanks__at_plusnet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 10:32:33 MET DST

Użytkownik "Piotr Wyderski" <piotr.wyderskiREMOVE@wp.pl> napisał w
wiadomości news:cjkt49$137$1@news.dialog.net.pl...

>> Proponuję od razu slacka z twm.
>
> Bedzie na nim wylacznie XP Pro.

Ok. W takim razie polecam:
1) Compaq Armada M700
2) IBM'a 600x
3) IBM T20

600X ma najlepsza klawiature z tych wszystkich
ale jest najwolniejszy. Poza tym bateria w IBM bardzo
szybko ulega uszkodzeniu. 600X ma niezle glosniczki
ale to szczegol. Przy pracy z XP i wlaczonym wygladzaniem
czcionek troche sie muli. Od razu trzeba w nim zmienic
dysk twardy i dolozyc pamieci RAM (256MB do pracy
z XP to ciut za malo).

Armada jest też przyjemna ale ma kiepska klawiature.
Ma magnezową obudowę i dobry wyświetlacz.
Jest elegancka.

T22 jest większy od modelu 600X ale wydajnieszy.

> A ja nie widze potrzeby wydawania tylu pieniedzy na
> komputer do zadan pomocniczych -- przez wiekszosc
> czasu i tak pracuje na znacznie wygodniejszych w
> obsludze komputerach stacjonarnych, ale czasem
> wyjezdzam i tylko wtedy przyda mi sie notebook.

Ja pracuje juz tylko na notebooku i bynajmniej nie dla tego
, ze moge pracowac jadac pociagiem ;)

Zobaczysz, ze z czasem
praca na dwoch komputerach jest bardzo frustrująca.
Kilka lat temu sprawilem sobie pierwszego laptopa
(toshiba portege 300CT). Word, exel, origin i mathcad
pracowaly całkiem dobrze (Win 98, 32MB RAM i P133 MMX).
Rownoczesnie mialem na uczelni komputer stacjonarny.
Z czasem mialem mialem dwa rownocenne zbiory danych
i dokumentow i nie moglem sie zdecydować na to na ktorym
komputerze pracowac. Uaktualnialem, przegrywalem, zaczal
sie robic balagan. Teraz nie mam tego problemu.

Pozdrawiam,
ksmx