Re: Notebook

Autor: Piotr Wyderski <piotr.wyderskiREMOVE_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 19:37:41 MET DST

ksmx wrote:

> Jest bardzo duzo sprzetu, ktory spelnia twoje wymagania.

Wiem, dlatego pojawil sie problem osla: i to pachnie, i to neci. :-)
Inna sprawa, ze wiekszosc dostepnego sprzetu jest zbyt rozbudowana
w stosunku do moich potrzeb, a nie bardzo widze powod do placenia
ponad 6 tys. zl. za mozliwosci, ktorych nie wykorzystam. Od 5 lat
uzywam Celerona 466MHz i do dzis mam nadmiar mocy obliczeniowej,
wiec po co mi dwugigahercowy Pentium 4 w notebooku sluzacym do
pisania w TeXu, czytania PDF-ow i kompilowania programow? :-) Albo
wydajny akcelerator graficzny, skoro nie znosze gier 3D?

> Osobiscie proponuje Tobie dwa komputery o bardzo podobnych
> parametrach

Dzieki. Co prawda sa one dla mnie co najmniej o numer za duze,
ale przedzial cenowy bez problemu miesci sie w moich granicach
sensownosci. Niestety zrodlo zakupu odpada.

> Za Compaqiem przemawia 3 letnia gwarancja, która jest
> honorowana nawet jeśli nie masz dowodu zakupu.

Tak, to jest bardzo wazna zaleta.

> Sprzęt proponuję znaleźć na allegro i koniecznie osobiście obejrzeć.

Serwisy aukcyjne odpadaja, mam je za wylegarnie naciagaczy
i nie zamierzam korzystac z uslug takich firm. Wole nieco drozej
zaplacic za nowy. Szkoda tylko, ze -- z tego, co widze -- znane
firmy nie produkuja nierozbudowanych notebookow -- z
dotychczasowego przegladu oferty rynku notebookow wynika,
ze jest on w zaawansowanym stadium creeping featurismu... :-(

    Pozdrawiam
    Piotr Wyderski