Clayton - co zamiast?

Autor: Jacek <jacek.dul_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 19:39:30 MET DST

Witam, to pierwszy mój post na tej grupie. Jakiś czas temu (ok 2 lata) kupiłem
komputer - PIV 1.7 GHz. 512 DDR 266, GF2 64 MB, 40GB 7200 obr. i .. no właśnie
- ja o płytach głównych nie miałem za wielkiego pojęcia, ale widzę, że gościu
który mi go sprzedawał miał go jeszcze mniej. Dostałem płytę Claytona (wg
niego najlepsze co mi się mogło trafić :(, wg mnie - innych akurat nie mieli w
hurtownii). Możecie mi doradzić jaką płytę główną można podebrać do w/w
sprzętu? Teraz po spłaceniu rat mogę wreszcie pozwolić sobie na zakup nowej.
Reszta sprzętu działa (odpukać - nie jestem przesądny) bez zarzutu. Jeżeli
chodzi o koszt, to cena ok 400, może 500 PLN.
Dzięki i pozdrawiam Grupowiczów.
Jacek.