On Fri, 1 Oct 2004 09:06:25 -0400, "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl>
wrote:
>Age jest jednak sporo droższy od konkurencji.
Fakt.
>Proline ma bardzo słabą obsługę i serwis gwarancyjny, ale ceny prawie
>hurtowe.
Fakt.
>Arest - no słyszałem że jest w porządku, nie było wśród znajomych
>skandalicznych narzekań.
Moje doświadczenia z Arestem są takie: jeśli wiesz dokładnie CO chcesz
kupić i nie dasz sobie wmówić, że coś tam jest lepsze, bo pan
sprzedawca tak mówi, to jest okej. Trzeba być całkowicie świadomym
kupującym, albo zupełnie nieświadomym, któremu wszystko jedno :)
Co do serwisu, to podobnie. Jeśli się wie, czego chce, to jest okej.
No i jeśli się ma jakieś pojęcie o kompach, a nie, że koleś sam sobie
wkłada płytę do obudowy, przykręca ją bezpośrednio do blachy, bez
kołków i idzie ją oddawać na gwarancji, a potem narzeka na serwis :)
No i serwisantów jak się potraktuje po ludzku, a nie "ja tu jestem
Pan, a ty masz skakać wokół mnie", to oni też potraktuję po ludzku i
każdą sprawę da się załatwić.
Takie są moje doświadczenia z Arestem.
-- żuko / Shark von Cygnus e-mail: shark maupa post.pl "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."Received on Fri Oct 1 17:50:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 01 Oct 2004 - 17:51:02 MET DST