Re: gdzie w wroclawiu kupic komputer

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 17:51:27 MET DST

On Fri, 1 Oct 2004 09:06:25 -0400, "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl>
wrote:

>Age jest jednak sporo droższy od konkurencji.

Fakt.

>Proline ma bardzo słabą obsługę i serwis gwarancyjny, ale ceny prawie
>hurtowe.

Fakt.

>Arest - no słyszałem że jest w porządku, nie było wśród znajomych
>skandalicznych narzekań.

Moje doświadczenia z Arestem są takie: jeśli wiesz dokładnie CO chcesz
kupić i nie dasz sobie wmówić, że coś tam jest lepsze, bo pan
sprzedawca tak mówi, to jest okej. Trzeba być całkowicie świadomym
kupującym, albo zupełnie nieświadomym, któremu wszystko jedno :)

Co do serwisu, to podobnie. Jeśli się wie, czego chce, to jest okej.
No i jeśli się ma jakieś pojęcie o kompach, a nie, że koleś sam sobie
wkłada płytę do obudowy, przykręca ją bezpośrednio do blachy, bez
kołków i idzie ją oddawać na gwarancji, a potem narzeka na serwis :)

No i serwisantów jak się potraktuje po ludzku, a nie "ja tu jestem
Pan, a ty masz skakać wokół mnie", to oni też potraktuję po ludzku i
każdą sprawę da się załatwić.

Takie są moje doświadczenia z Arestem.

--
żuko / Shark von Cygnus