DVD-RW co brac + blokada regionow itp...

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 17:57:54 MET DST

hej!
Jutro jade po nagrywarke DVDRW - mam juz upatrzonego LG 4120B, ale im wiecej
pytam - tym wiecej mam watpliwosci.
Teraz juz wacham sie pomiedzy LG4120B, a 4160B, a nawet biore pod uwage TDK
A080412N i TOSHIBa SD-R5272...
Ktory z powyzszych brac? (ma byc double layer, jak najbardziej uniwersalna i
solidna w nagrywaniu).

+ kilka pytan odnosnie LG 4120 i 4160B:

- jak wyglada sprawa z blokada regionow w tych napedach ?
- jak szybko naped czyta plytki tloczone CD i zwykle CDRy od chwili wlozenia
do napedu (widzialem juz napedy, ktore czytaja i kilkanascie sekund. Pytam,
aby nie popasc w szewska pasje, kiedy juz kupie nagrywarke i przyniose ja do
domu:)
Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi :)
RR