Re: gdzie w wroclawiu kupic komputer

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 23:57:59 MET DST

Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:62vql0t1q5qrs1glp3jtcd407jmqr4e0jn@4ax.com...
> Moje doświadczenia z Arestem są takie: jeśli wiesz dokładnie CO chcesz
> kupić i nie dasz sobie wmówić, że coś tam jest lepsze, bo pan
> sprzedawca tak mówi, to jest okej. Trzeba być całkowicie świadomym
> kupującym, albo zupełnie nieświadomym, któremu wszystko jedno :)

IMHO tak jest w każdym sklepie komputerowym. Jak wiesz co chcesz to raczej
Ciebie nie okantują.

Ja już od pewnego czasu nawet z wymianą gwarancyjną idę na bezczelnego. Jak
mam jakiś problem sprzętowy z kompem to idę do sklepu i proszę o nowy
zasilacz, pamięć, czasem płytę główną i procesor - po kolei sprawdzam na
miejscu co mi nie działa. I zostawiam w serwisie tylko tą jedną rzecz.
Zajmuje mi to zwykle godzinkę. Oczywiście robię tak gdy nie mam w domu
takich podzespołów, żeby samemu sprawdzić.

Na koniec kupuję nową część i dogaduje się, że jak przyjdzie z serwisu
naprawiona część to oni ją biorą i oddają mi forsę.

Ja jestem zadowolony, szybko mi to idzie. Czasem kosztuje to trochę forsy,
ale z reguły mi się spieszy. Serwis też - bo praktycznie nie ma roboty.

pozdrawiam
jahu