karta graficzna

Autor: Konrad <zapach_napalmu_o_poranku_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 12:33:52 MET DST

Witam
Zastanawiam się jaką kartę graficzną wybrać. Nie wiem czy wyniki ze
słynnego 3dmarka mają odbicie w praktyce? Chciałbym wiedzieć czy czy warto
wywalać 1000 zł na jakiegoś geforce 5700 ultra, czy może wystarczy mi
geforce 5200 za 350 zł... Jak waszym zdaniem przekłada się róznica cen na
róznice jakości miedzy tymi dwoma kartami czyli w czym lepsza jest karta
drozsza od tańszej?W tej chwili mam starego jak świat geforce 2mx/400 i nie
wiem czy kupując nowa kartę coś zyskam.
pzdr