Re: monitory plaskie vs. globusy

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 12:32:33 MET DST

Pafnucy napisal(a):

> Jednak przyznac trzeba ze efekt jest bardzo dobry. Uzywam w domu
> Samsunga 755DFX i ma bardzo przyzwoity obraz.

mam 757dfx -obraz jest bardzo dobry i 'plaski' jezeli usadowimy sie dokladnie na wprost
niedawno troche przesiedzielem przy 797df (czyli nastepcy) pomagalem w wyborze znajomym-
obraz jest jeszcze bardziej plaski i pod innymi katami nie widac krzywizny
a sadzilem ze tylko zmienili obudowe :D
tez bardzo dobra jakosc obrazu -tylko nie wiem czy nie ma, czy ja nie znalazlem opcji 'High...' -
tej filmowej -troche sa niewygodne te boczne przyciski ale to sie raz ustawia parametry
i juz jest
:)

--
mixxos