Re: karta graficzna

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 12:45:06 MET DST

Użytkownik "Konrad" <zapach_napalmu_o_poranku@interia.pl> napisał w
wiadomości news:cjjbqh$rlm$1@news.lublin.pl...
> Witam
> Zastanawiam się jaką kartę graficzną wybrać. Nie wiem czy wyniki ze
> słynnego 3dmarka mają odbicie w praktyce? Chciałbym wiedzieć czy czy warto
> wywalać 1000 zł na jakiegoś geforce 5700 ultra, czy może wystarczy mi
> geforce 5200 za 350 zł... Jak waszym zdaniem przekłada się róznica cen na
> róznice jakości miedzy tymi dwoma kartami czyli w czym lepsza jest karta
> drozsza od tańszej?W tej chwili mam starego jak świat geforce 2mx/400 i
> nie
> wiem czy kupując nowa kartę coś zyskam.

Mało to było wypowiedzi na grupie?
Po pierwsza zawsze trza wiedzieć jaki procek bo jak np. P3 750 to wiele nie
da, a jak np. 2GHz już znacnie więcej. A po kolejne to po co wywalać na
serię FX gdy można kupić Radeona z serii 9800 (koniecznie na szynie pamięci
256bit), która ma wyższą wydajność. No chyba że ktoś kupuje kartę by se
pograć tylko w Doom 3, to zrozumiem.