monitory plaskie vs. globusy

Autor: wewior <wewior_at_op.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:23:26 MET DST

zastanawialem sie od dluzszego czasu ja sie ma sprawa z monitorami z plaskim
ekranem tzn czy sa lepsze od globusow a jesli tak to dlaczego, a moze to
jest sprawa porownywalna tzn maja takie zalety a takie wady w porownaniu z
innymi
nie wiem czy wiem dobrze ale niektore monitory podobno nawet nie sa plaskie
ale zalewane szklem lub cos w tym stylu
inna sprawa czy mechanizmy rozmieszczajace elektrony na ekranach plaskich
moga byc tak dobre zeby po bokach ekranu nie bylo rozmyc, tzn czy mozna tak
zmienic kat padania elektronu aby padal on prostopadle (lub w przyblizeniu)
bo tak chyba powinno byc?