Re: monitory plaskie vs. globusy

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 10:47:27 MET DST

"wewior" <wewior@op.pl> wrote in news:cjj0mb$j2f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> zastanawialem sie od dluzszego czasu ja sie ma sprawa z monitorami z
> plaskim ekranem tzn czy sa lepsze od globusow a jesli tak to dlaczego,

Popracuj najpierw na "globusie" a potem na płaskim mointorze:-) Komfort
pracy na tym drugim w porównaniu z "globusem" jest wspaniały. Ja się kiedyś
przez długie lata męczyłem na okrąłej piętnstce i po przesiadce na płaską
siedemnastkę odczułem na prawdę ogromną poprawę.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b