Re: Towarzysze, pomożecie ? ;)

Autor: Matt <mattm_at_plusnet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 13:21:32 MET DST

Piotrek wrote:
> Użytkownik "Matt" <mattm@plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm, słyszałem, że Modecom też nie jest złą firmą. Do tej pory zawsze
> ignorowałem zalecenia, żeby stosować markowe obudowy i zasilacze i
> jechałem na najtańszym Codegenie 300 W (ostatnie 2 lata), a wcześniej
> 5 lat też na jakiejś taniej niefirmowej budzie i nigdy nic się nie
> wieszało :)
Proponuje zrobic research na google'ach z zapytaniem, Radeon + zawieszanie i
popatrzec w odpowiedzi ;). IMHO miales szczescie, zdecydowanie wiecej niz
paru znajomych, wielu grupowiczow itd. A Codegen to najprostsza droga do
pozbycia sie nadmiaru kasy - nie dosc, ze z tych 300W masz tak naprawde cos
kolo 180 to jeszcze przy smierci razem ze soba do grobu ciagnie 3/4
sprzetu... Wole pomagac szczesciu porzadnym sprzetem.

>Może miałem szczęście, ale czy Modecom do takiego konfigu
> to za mało? Musiałbym z czegoś zrezygnować, a nie bardzo mam z czego
> :(
Modecom 300GT to minimum IMHO.

--
Pozdrawiam