dwa dyski maxtor - konflikt ??

Autor: luki <adrianekk_at_seznam.cz>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 13:26:08 MET DST

Witam.
Mam taki mały problem.
Dwa dyski MAXTOR, jeden 80GB, drugi 40GB siedzą sobie grzecznie w
kompiuterze na osobnych tasmach, i nawet nieźle dzia łają. Problem pojawia
się w chwili, kiedy chcę je zapodać na jednej taśmie, wtedy w Win (menadzer
urządeń) widzę tylko dużego dyszczora, za to w BIOS-ie widzę obydwa i
wszystko gra.
Gdzie może leżeć przyczyna? Może w łinszicie trzeba grzebnąć?
Treść tematu to tylko moje podejrzenie - jeżeli macie inne pomysły jak
sprawić, żeby win zobaczył 2-gi dysk, pomóżcie proszę.