Re: Towarzysze, pomożecie ? ;)

Autor: Piotrek <piotrrekk_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 13:03:10 MET DST

Użytkownik "Matt" <mattm@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:cjbfes$i5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Dzięki.

> Tutaj to kup sama obudowe a zasilacz zmien na jakiegos Chiefteca, bo potem
> bedzie placz, ze sie wiesza ;)

Hmm, słyszałem, że Modecom też nie jest złą firmą. Do tej pory zawsze
ignorowałem zalecenia, żeby stosować markowe obudowy i zasilacze i jechałem
na najtańszym Codegenie 300 W (ostatnie 2 lata), a wcześniej 5 lat też na
jakiejś taniej niefirmowej budzie i nigdy nic się nie wieszało :) Może
miałem szczęście, ale czy Modecom do takiego konfigu to za mało? Musiałbym z
czegoś zrezygnować, a nie bardzo mam z czego :(

Pozdr.
Piotrek