Re: Maxtor stuka

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:22:27 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:cjb5h0$cst$1@atlantis.news.tpi.pl
> Nie kwestionowałem Twojej tezy o kończącym się dysku, tylko
> zaproponowałem pośpiech by się nie _S_kończył.

Spoko. Ja też nie kwestionuję tezy o zasilaczu ;-). Po prostu w archiwum
są i takie, i takie przypadki. Sorry, jeżeli odebrałeś moją wypowiedź
niewłaściwie...

> Mój też stukał, zacinał, a teraz żaden bad nie występuje.
> A może jest to przypadek, kiedy warto przećwiczyć czyszczenie i zmianę
> molexów? (to a propos innego wątku).

O właśnie ;-). Aczkolwiek tutaj 'stuka' inaczej, wygląda to na
elektronikę albo na fizyczne bady. Podobnie 'stukał' np. w tym wątku:
http://tinylink.com/?unUcfsVgU2 i będzie wymiana.

/odpowiadając zmień px na pl/