Re: Maxtor stuka

Autor: kokpit <kokpit_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:40:32 MET DST

Moja konfiguracja to (od kilku dni):
assus na KT600
sempron 2400
CD/DVD
CD-RW
maxtor 120G 8MB ATA 133
zasilacz codegen 300W

wcześniej była płyta solteka na KT133A i athlon 1G i też dysk stukał.
Ten maxtor, który teraz mam to już drugi, poprzedni padł po 8 miesiącach
(stukanie i coraz wiecej badów) i wymieniłem go na gwarancji. Ten teraz
jest od 4 miesięcy i widze że długo nie pożyje. Poczytałem newsy i myśle
że to może ten codegen jest słaby, powiedzcie jaki konkretnie model
zasilacza warto kupić za przyzwoitą cenę?
PZDR

Kokpit

P.S.
Wczesniej przez kilkanaście miesięcy miałem maxtora 80G i nie było
problemów.