Re: do uzytkowników plyty gigabyte GA 7N 400 PRO2

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 09:46:23 MET DST

> mam pytanie
> czy ktorys z szanownego grona uzytkownikow ma jakies spostrzezenia co do
> wersji biosu?
> chcialbym zaladowac nowy bios i zastanawiam sie nad wersja
> pozdrawiam serdecznie
> blazej

Witam!
Ja robiłem aktualizacje od wersji F3 lub F4 zawsze jak wychodziła nowa
wersja - nigdy nie napotkałem kłopotów. Obecnie mam chyba F10 ale
jak tylko mi się przypomni do zaktualizuję do F11. Możesz aktualizować
od razu na F11 nawet jak się coś stanie to od czego jest Dual Bios.

PS.Nie przejmuj się temperaturom procka - Gigabyte mieży w rdzeniu
a inne płyty w jego okolicach - dlatego zawsze patrzę z pobłażaniem na
ludzi którzy chwalą się że mają 35 C.