Re: [OT] Problem z gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:00:09 MET DST
Message-ID: <cj9o0l$acm$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cj9lo0$g4p$1@inews.gazeta.pl...
> Chris napisał(a):
>
> Przykład.
> Na HDD jest fabryczna gwarancja 36 miesięcy.
> Jestem jedynym importerem/hurtownikiem i odsprzedając ten HDD osobom
prawnym
> i fizycznym udzielam gwarancji na 3 miesiące. Oczywiście w/g przepisów
> odpowiedzialność sprzedawcy wynosi 2 lata, ale gwarancję sobie skróciłem.
>
> Co by się działo na rynku, jeśli byłoby możliwe zrealizowanie
hipotetycznego
> przykładu o którym piszę.

tia tyle ze sklep nie ma obowiazku posredniczyc w realizacji gwarancji
producenta - tak jest np z hdd
,aby skorzystac z gwarancji producenta wypelniasz formularz na stronie
producenta , dostajesz numer
rma i wysylasz z tym numerem do producenta.

pzdr
Received on Mon Sep 27 21:05:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2004 - 21:51:30 MET DST