HDD: BAD-SECTORS moga byc sprawa ELKTRONIKI?

Autor: 0x <0x_at_nie-smiec.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 20:52:52 MET DST

W serwisie gwarancyjnym powiedzieli mi,
ze najprawdopodobniejsza przyczyna wadliwych sektorow
jest NIE fizyczna wada nosnika tylko ELEKTRONIKA

- ze "to wina elektroniki, ze glowica nieprecyzyjnie odczytuje sciezki na
nosniku" - CZY TO MOZLIWE?

Juz o tym pisalem:
http://www.wgk.com.pl/forum/viewtopic.php?t=15274

i prosze odpowidzcie mi bowiem wlasnie po 19 dniach
moj dysk jutro wraca z "autoryzowanego serwisu"
(ten sklepowy nie byl autoryzowany i dysk "przekazal dalej")
i po tych wszystkich dotychczasowych "wyjasnieniach"
jestem podejrzliwy i chcialbym umiec sie bronic w razie czego...

--
0x