Uzytkownik "B@rt" <bartek85@poczta.neostrada.pl> napisal w wiadomosci
news:cj97o8$fl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Najgorsze jest to ze nie mam zadnej gwarancji tylko ta
> faktura i nie pamietam ile na plyte bylo gwarancji.
Napisz jaki to sklep aby nikt wiecej tam nie kupowal :)
Jesli na fakturze jest dokladny opis plyty (nazwa i numer seryjny) to
zastepuje gwarancje bez problemu i kolesie nie maja szans ...
Ile byly gwarancji na plyty w Polsce 2 lata temu na Gigabyta to mozna
sprawdzic w : google, bezposrednio u dystrybutora GB na Polske ...
Koles ma jeszcze jesli dobrze pamietam tydzien (albo raczej w sumier 21
dni:) i musi Ci po tym czasie : a) zwroci plyte b)oddac kase c) wymienic na
nowy
Received on Mon Sep 27 17:15:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Sep 2004 - 17:51:39 MET DST