Kupno notebooka + problem amd i win xp sp2 + problemy z gwarancj

Autor: malas <malas80_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 17:51:22 MET DST

Witam.
Kupilem w sobote notebook Fujitsu Amilo 7600. Oczywiscie zaczalem od upgrade
oprogramowania. Zainstalowalem m.in. sp2. Zauwazylem jednak, ze komputer sie
wiesza po okolo 2 godzinach pracy (potrzeba twardego restarta zeby odpalic
znowu). Uznalem ze to wina sprzetu a nie oprogramowania i chcialem wymienic
sprzet w sklepie (Vobis). Pojechalem dzis do sklepu i koles mi mowi ze to
wina sp2 ze ma konflikt z amd. Ja pierwszy raz slysze o tym (slyszalem o amd
64 bitowym ale nie przy notebookach). I teraz prosba czy ktos z grupowiczow
wie cos wiecej na ten temat, czy to prawda. I nastepna prosba czy mam prawo
zadac wymiany sprzetu na nowy jezeli to nie jest wina sp2? (wkoncu nie po to
wydaje ponad 4000zl zeby od razu sprzet wysylac do serwisu).
Z gory dzieki za odpowiedz.