Re: Kupno notebooka + problem amd i win xp sp2 + problemy z gwarancj

Autor: lazik_s <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 11:11:49 MET DST

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek wieczorem, malasie napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Witam. Kupilem w sobote notebook Fujitsu Amilo 7600.
> (...)
> Zauwazylem jednak, ze komputer sie wiesza po okolo 2 godzinach pracy
> (potrzeba twardego restarta zeby odpalic znowu). Uznalem ze to wina
> sprzetu a nie oprogramowania i chcialem wymienic sprzet w sklepie
> (Vobis). Pojechalem dzis do sklepu i koles mi mowi ze to wina sp2 ze
> ma konflikt z amd.

Bardzo ciekawe opowieści. U mnie konflikt takowy nie występuje. Czyżby
chodziło o jakąś czarodziejską partię procesorów z pod znaku AMD?
Chyba ci wcisnął pierwszy lepszy kit.

> I teraz prosba czy ktos z grupowiczow wie cos wiecej na ten temat,
> czy to prawda.

IMHO nie. Nie jest to prawda - przynajmniej z moich doświadczeń tak
myślę.

> I nastepna prosba czy mam prawo zadac wymiany sprzetu na nowy jezeli
> to nie jest wina sp2?

Ja na twoim miejscu bym dokładnie sprawdził na innym systemie. Może to
jakieś dziwne programy? p2p może używasz i ten limit połączeń działa
aż za dobrze. Wszystko generalnie zależy od tego co masz zainstalowane
i czego w danej chwili używasz - co prowadzi do zwiechy. Równie dobrze
może się coś grzać w tym egzemplarzu i masz pozamiatane. Sprawdź także
jakiego Windowsa ewentualnie dołączają do takich notebooków. Jeżeli
jest z sp2 to już wiesz przynajmniej, że gość bajdurzy.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick@poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --