Re: Kupno notebooka + problem amd i win xp sp2 + problemy z gwarancj

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:05:06 MET DST

malas wrote:
: Witam.
: Kupilem w sobote notebook Fujitsu Amilo 7600. Oczywiscie zaczalem od
: upgrade oprogramowania. Zainstalowalem m.in. sp2. Zauwazylem jednak,
: ze komputer sie wiesza po okolo 2 godzinach pracy (potrzeba twardego
: restarta zeby odpalic znowu). Uznalem ze to wina sprzetu a nie
: oprogramowania i chcialem wymienic sprzet w sklepie (Vobis).
: Pojechalem dzis do sklepu i koles mi mowi ze to wina sp2 ze ma
: konflikt z amd. Ja pierwszy raz slysze o tym (slyszalem o amd 64
: bitowym ale nie przy notebookach). I teraz prosba czy ktos z
: grupowiczow wie cos wiecej na ten temat, czy to prawda. I nastepna
: prosba czy mam prawo zadac wymiany sprzetu na nowy jezeli to nie jest
: wina sp2? (wkoncu nie po to wydaje ponad 4000zl zeby od razu sprzet
: wysylac do serwisu).
: Z gory dzieki za odpowiedz.

chyba bardziej powinienes zapytac o to na grupie windowsa czy ktos ma takie
problemy z SP2. Moja rada to potestuj najpierw kompa z SP1. Jezeli nie bedzie
potrzebowal resetu po 2 godzinach czyli to byla wina SP2, ot i tyle.

--
Marcin / biela  www.biela.prv.pl Duron 1.6 | ASRock K78XE | 256/400
Caviar 40GB/7200 | Riva2 M64 | Philips 15" 105E | Lg 40x12x40