Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 15:15:39 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <pisz123@pf.pl> napisał w wiadomości
news:18gys4g7ezau8.skkjt5gcihzk$.dlg@40tude.net...

> Upoluj coś sobie na allegro
> np:
>
> Jakbyś chciał cały sprzęt kupić na allegro podejżewam że z 400-500zł byś
> zaoszczędził chyba że należysz do tych co się boją allegro jak ognia ;)

Niektórzy potrzebują faktur na sprzęt. A wtedy okazuje się, że na allegro
nie jest już tak super tanio. Poza tym trzeba sporo czasu poświęcić na
znalezienie jakiś okazji (a czas to pieniądz). Dochodzi jeszcze problem z
gwarancją - sprzęt komputerowy lubi się czasem zepsuć. A na allegro to może
być różnie. Już sam fakt wysyłki do sprzedawcy i z powrotem trwa kilka dni.
A jeszcze załatwienie gwarancji - może się ciągnąć tygodniami. Jak ktoś lubi
się tak bawić, a do tego jeszcze zaryzukuje oszczędzić to allegro jest ok.
Ale jak ktoś kupuje komputer do pracy to już lepszy będzie dobry sklep
komputerowy.

Nie wiem jak autor wątku - w sumie pisze że komputer będzie do domowych
zastosowań. Może allegro to coś dla niego. W każdym razie allegro jest
zabawą czasochłonną i jednak ryzykowną.

> Semperon-a zostaw w spokoju, nie wiem czemu się zastanawiasz nad tymi
> bartonami... za 450 zł kupujesz procka którego bez niczego podkręcasz do
> 2200-2500mhz (3200+-3800+? ). Porównaj sobie ceny i wydajność po
> podkręceniu tego bartka do jakiegoś intela 2800 z HT.

A co do podkręcania - autor wyraźnie pisze, że go to nie interesuje. A tu
widzę, że wszyscy na siłę go zmuszają.
Ja go rozumiem. Jeśli chce mieć stabilny komputer przez 3 lata, potem oddać
znajomemu/bratu/tacie/etc., który znów przez 3 lata popracuje to podkręcony
procesor może tego nie wytrzymać. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie.

pozdrawiam
jahu