Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Piotrek <pisz123_at_pf.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:08:30 MET DST

> HPC-360-302-DF - 219zł
> ATX-1136H - 148zł
>
> ewentualnie:
>
> ModeCom ATX-350GTF 350WPFC noise killer - 119zł

> Nie sądzisz, że Chief HPC-360-302-DF wystarczy w zupełności?

Pewnie że wystarczy :) Po prostu przy poleceniu Tobie tej zasilki
kierowałem się tym że u mnie komp zazwyczaj 24 na dobę chodzi i cisza jest
dla mnie ważna. Jak nie masz zamiaru kompa zostawiać na noc itp. to bierz
chiefteca i za jakiś czas kupować jakiegoś x800 czy g6800 + kilka napędów
czy dysków zostań przy chieftecu - to dobry zasilacz. Dla mnie na równi ze
stabilnością ważna jest cisza ale o tym trzeba myśleć także kupując wiatrak
na procek i grafikę.

> Gdzie mogę ją dostać taniej?

Upoluj coś sobie na allegro
np:

Jakbyś chciał cały sprzęt kupić na allegro podejżewam że z 400-500zł byś
zaoszczędził chyba że należysz do tych co się boją allegro jak ognia ;)

> - Bartony powoli się kończą, a ja nie kupuje komputera na dniach tylko
> w okresie około 2-4 tygodni

Spójrz na allegro, teraz dopiero jest wysyp...

> - Sempron wydaję się być cieniutki w stosunku do niego, z kolei A64
> potężny tyle, że nie mogę znaleźć do niego dobrej płyty w dobrej cenie

Semperon-a zostaw w spokoju, nie wiem czemu się zastanawiasz nad tymi
bartonami... za 450 zł kupujesz procka którego bez niczego podkręcasz do
2200-2500mhz (3200+-3800+? ). Porównaj sobie ceny i wydajność po
podkręceniu tego bartka do jakiegoś intela 2800 z HT.