Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Lowell <lankar_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 19:22:03 MET DST

Persona jahu1 napisała:

> A co do podkręcania - autor wyraźnie pisze, że go to nie
> interesuje. A tu widzę, że wszyscy na siłę go zmuszają.
> Ja go rozumiem. Jeśli chce mieć stabilny komputer przez 3 lata,
> potem oddać znajomemu/bratu/tacie/etc., który znów przez 3 lata
> popracuje to podkręcony procesor może tego nie wytrzymać. Ale to
> oczywiście moje prywatne zdanie.

W OC będę się bawił raczej dopiero wtedy, jeśli zauważę, że procesor
jest za wolny, a ewentualna alternatywa, gdyby coś poszło nie tak,
bedzie kosztować śmieszne pieniądze. Poza tym OC to (wiem, uogólnienie)
zabawa z chłodzeniem, pamięciami, stabilnością. Nie widzę obecnie sensu
kręcenia procesora >= 2,4 GHz ( >= 2400+), bo po co?

--
Łukasz Kowalski