Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:19:25 MET DST

Dnia Mon, 27 Sep 2004 00:16:38 +0200, Lowell napisał(a):

> BTW używasz nagrywarki + napędu CD/DVD, czy tylko nagrywarki?
Jak w sigu: DVD rec + CD rec. Nagrywarka(i) sluzy mi glownie do
archiwizacji.

> Dlaczego?
Niezly projekt, dobre wykonanie i blachy sporo grubsze od papieru.

> Drugie 512 dokupię raczej w późniejszym terminie.

I slusznie. :-)

> Tylko niestety zaczyna się kończyć w sklepach :(

Dlatego trzeba sie spiszyc :-)

> Po moich przygodach z neostradowym Sagemem i płytą na VIA, po relacjach
> osób z drukarkami/cyfrówkami/innym sprzętem na USB podłączanym do
> nienajnowszych płyt na VIA - nie ma mowy. Uporanie się z Sagemem zajęło
> mi 2 tygodnie (i do tej pory nie wiem, dlaczego działą mi on bez
> problemu) nie chcę w przyszłości przechodzić czegoś podobnego. Nie
> słyszałem o tego typu przygodach z chipsetami Intela bądź z nforcami.

Podlaczam troche gratow pod moja pyte i nigdy problemow nie mialem. Inna
sprawa ze Neo tez nigdy nie mialem :-)

> Którą firme proponujesz jako alternatywę?
Epox, Abit, DFI (wyzsze modele sa naprawde niezle).
Osobiscie nie mam przekonania do Gigabyte. Niby solidne plyty ale zawsze
jak mialem cos kupic to cos mi w nich nie pasowalo. Co do Epoxa to cos mi
sie ostatnio obilo o awaryjnosci, ale hmmmm chyba mam do Epoxa sentyment
poza tym osobiscie nie natknalem sie na problemy jakosciwe.

Pozdrawiam
GLide

--
[KT3 ULtra2-R, 2x512MB PC2700/3200, (FJQ4C) XP-M 2400, IEEE 1394]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]