Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Lowell <lankar_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 00:16:38 MET DST

Persona GLide napisała:

> Kup nagrywarke DVD. Uzywam NECa i jestem zadowolony.

Zobaczymy, w jakiej cenie zamknie się zestaw.

BTW używasz nagrywarki + napędu CD/DVD, czy tylko nagrywarki?

> Sata nie ma sensu jesli nie musisz.

No właśnie poza tym, że fajniejszy kabelek, średnio widzę sens SATA (z
drugiej strony różnica w cenie też nie jest kosmiczna :/ ).

> Modecom lepszy.

Dlaczego?

> Kup 2x512MB. Odpadnie Ci problem zamulania przy odpalonych kilku
> zadaniach rownoczenie.

Drugie 512 dokupię raczej w późniejszym terminie.

> Barton 2500 to bardzo rozsadna propozycja w sensie
> mozliwosci/cena. Mobile maja pewene zalety tylko niestety trzeba
> odzalowac wiecej kasy.

Tylko niestety zaczyna się kończyć w sklepach :(

> Dlaczego?

Po moich przygodach z neostradowym Sagemem i płytą na VIA, po relacjach
osób z drukarkami/cyfrówkami/innym sprzętem na USB podłączanym do
nienajnowszych płyt na VIA - nie ma mowy. Uporanie się z Sagemem zajęło
mi 2 tygodnie (i do tej pory nie wiem, dlaczego działą mi on bez
problemu) nie chcę w przyszłości przechodzić czegoś podobnego. Nie
słyszałem o tego typu przygodach z chipsetami Intela bądź z nforcami.

> Jakies zabobony? Asus zly nie jest ale to tez nie jest juz ta sama
> jakosc co dawniej. :->

Którą firme proponujesz jako alternatywę?

--
Łukasz Kowalski