Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Lowell <lankar_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 21:43:10 MET DST

Persona GLide napisała:

> Podlaczam troche gratow pod moja pyte i nigdy problemow nie
> mialem. Inna sprawa ze Neo tez nigdy nie mialem :-)

Tak dla ścisłości - ja nie twierdzę, że VIA jest generalnie
kiepska/mało trwałą/niestabilana/whatever. Piszę tylko, że _ja_ nie
chcę chipsetu tego producenta bo się zraziłem/uprzedziłem/wkurzyłem i
nawet jeśli mobo nie-Via bedzie droższa - zdecyduje się na nią nawet
kosztem słabszego proca. Nie zmienia to faktu że wiele płyt na Vii
wypada rewelacyjnie w testach, jest w sensownej cenie i sporo ich
użytkowników nie ma najmniejszych powodów do narzekań.

--
Łukasz Kowalski