Re: HuntKey BS3000 - podsumowanie

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 14:28:26 MET DST

Tak myśli człek pewnie młody, pewnie jeszcze o w miarę zdrowych nerwach.
Poczekajmy 20 lat, zobaczymy jak będzie gadać gdy będzie jeździć rocznie
kilkadziesiąt tys. km, nie przespane nocki w serwerowniach, albo
niespodziewane zmiany w sofcie pisane na kolanie bo sznurek klientów stoi
do wagi.

> wstawilem Arctica i wycialem grila z tylu :) jest ciszej
> ale dalej cos szumi
Niestety, odgłos tłoczonego powietrza może nie występuje w zasilaczach z
pasywnym chłodzeniem.

>..teraz slysze nawet brzeczenie monitora
No cóż czas płynie, cewki odchylania ...

> to sie robi chore chyba :P noo prawdopodobnie niedlugo
> zrobie duze otwory w obudowie zasilacza i wstawie metalowa
> siatke :)
Nie jest to dobry pomysł, wg mnie. Wiatrak wymusza przepływ powietrza, a
obudowa jego droge blisko określonych elementów. Tworząc nowe/rozszerzając
istniejące zmieniasz cyrkulację powietrza: efekt może być przykry. Ja dla
eksperymentu zdjąłem przykrywkę i wyłączyłem wentyl, a zasilacz wystawiłem
na zewnątrz. Niestety, niektóre elementy rozgrzały się b.mocno. Natomiast
z zamkniętą obudową i kręcącym się wiatrakiem ich temperatura była
przyzwoita.

> Aha podczas modyfikacji mialem kilka niespodzianek....
> najpierw okazalo sie ze Arctik podlaczony do wyjscia
> poprzedniego wentylatora nie startuje! (podwojna regulacja
> obrotow) Wyjscie na plycie glownej mam juz zajete wiec
> postanowilem dolutowac sie do plytki w zasilaczu :)
> reka mi zadrzala i chyba zlutowalem sciezki od masy i 5V -
> miernik pokazywal 0 ohm :( zasilacz nie startowal...
> ogarnal mnie blady strach...ale troche sie pomeczylem i
> juz wszystko dziala ok :] uff
Dlatego lepiej podłączyć się do molexa. Dobrze, że wszystko skończyło się
ok.
    Pozdr