Re: Odbicia na monitorze LCD (niesprawna karta graficzna?)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 08:04:20 MET DST

"Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> wrote in message
news:cj7fng$363$1@inews.gazeta.pl...

> Czy pierwsze wersje 810 (bez możliwości montowania zewnętrznej karty
> AGP) miały możliwość wyłączenia wbudowanej karty i użycia karty na
> PCI?
> Czy da się gdzieś nabyć kartę PCI z fakturą VAT (komputer stoi i
> firmie, Allegro mi nie podchodzi - wolałbym coś innego)
> Ile RAM musi mieć grafika na PCI by wyświetlać obraz 1024x768 w
> TrueColorze?
> Jaka grafika na PCI by mieć najwyższej jakości obraz jaki da się
> uzyskać?

Ostatnio kupywalem w sklepie na fakture RAGE XL na PCI 8 MB i
1024x768x32 wyswietla, ale do tej rozdzielczosci wystarczy 4 MB. A i
kosztowala 100 zl. Nie musisz wylaczac zintegrowanej w biosie, mialem
jakas stara plyte, co miala zintegrowana grafike, procek to K6 300MHz i
po wlozeniu tej bylo OK. A tylko zmienilem w biosie, ze pierwsza wykryta
grafika miala byc na PCI (bylo do wyboru onboard i PCI, a w nowszych
widzialem AGP i PCI).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl