Re: Jaki komp ok 1300zł

Autor: jack <shineme_at_bespamu.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 08:05:46 MET DST

> Trochę wypadłem ostatnio z tematyki kompów a muszę zakupić sobi sprzęt
> Mam 1300zł i potrzebuję jakiegoś stbilnego trwałego i dobrego kompa
(jdnostki
> centralnej bez monitora)
> Nie zależy mi na wyglądzie
> Będzie używany głównie do netu, muzy, filmów ale czasem pograć też bym
chciał

Witam.
Jesli to ma być nowy sprzęt to sądze i nie chce wywoływać tutaj wojny ale
trzeba wybrać miedzy Athlonem a nowym Celeronem bo P4 ze względu na cenę
odpada.Po wybraniu platformy resztę trzeba dopasować wedle potrzeb -
mozliwości - dysk min 40 GB - min 256 Ramu - jakaś nagrywarka ew DVD -
obudowa i zasilacz tazke do wyboru ale trzeba go dobrac do tego co w
srodku - grafika to chyba najwiekszy problem bo dobre zwykle nie są tanie a
kiepskie kupować - nie ma po co... Znowu moge wywołać wojnę platformową choc
tego nie chcę ale polecałbym coś od Ati - moze 9550 a jesli chodzi o nVidię
to tez mozna się rozejrzeć i FX-a jakiegoś dobrać.To wszystko to oczywiście
pewne minima określone Twoja kwotą.
jakby co pytaj dalej