Re: Czy celeronowi może się coś stać jeżeli się przegrzeje ??

Autor: jack <shineme_at_bespamu.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 07:51:37 MET DST

> ale myślę, że sie bedzie okrutnie grzał i po 0,5-1 h pracy komputer sie
moze
> zawiesi a radiator zaświeci żarem - no może przesadziłem ale podejrzewam,
że
> w ręke będzie parzył - a to znaczy, ze będzie siegrzał troche za bardzo

ja mialem celka 400 - potem 700@1000 i oba chodziły na boxowych
wentylatorach ale podłaczonych na 5V na stałe - bardzo cicho i chłodno
wyrabiały się - naprawde polecam bo celeron naprawde nie bardzo się grzeje
ale jednak coś kręcić się na nim powinno - inaczej się bedzie zawieszał on
tak hamuje wzrost temperatury - raczej go nie spalisz ale nie popracujesz.