Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 07:50:32 MET DST

Lowell napisał(a):

> Nie - generalnie nie interesuje mnie OC.

co do O/C wg mnie nic nie przebija Solteka ;) chyba żadna płyta nia ma
takich możliwości FSB. Do tego procentowe ustawienia FSB:DRAM oraz ABS ;].

> Sęk w tym, że:
> - Bartony powoli się kończą, a ja nie kupuje komputera na dniach tylko
> w okresie około 2-4 tygodni
> - Sempron wydaję się być cieniutki w stosunku do niego, z kolei A64
> potężny tyle, że nie mogę znaleźć do niego dobrej płyty w dobrej cenie
> - Intel ma HT
> - P4 nie jest droższy od A64
> - nie jestem ani fanem AMD ani Intela i jestem w kropce :/

musisz się liczyć z tym, że Bartony mimo niższego taktowania dużo
bardziej się grzeją a BOX'owe chłodzenie nadaje się do... Nie chcąc
pakować się w kolejny półśrodek trzeba wydać na chłodzenie jakieś 200 zł
(radiator + wiatrak). Do tego dochodzi chłodzenie obudowy.

AMD jest jednak lepszy do gier i takiego bartona 1.9GHz nie przebije i
3.0GHz HT :) (nie wspominając o możliwościach O/C Bartonów...).

Z Pentiumami ogółem mniej problemów - wsadzasz, zapominasz, ale jakaż
satysfkacja, gdy uda się ruszyć Bartona 2600+ na 3200+ bez podnoszenia
napięcia; do tego zabawa z wiatrakami, radiatorkami.. mhmm ja właśnie
czekam na kuriera z nowym, ślicznym panelem do regulacji obrotów
wiatraków, miernikiem temperatur i dwa nowe wiatraki TT ;)

--
pozdrawiam,
Paweł Starzyński