Re: Czy celeronowi może się coś stać jeżeli się przegrzeje ??

Autor: jjTomi <php3_at__spamstoper_wp.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 05:12:03 MET DST

> Tzn chodzi mi o to czy się poprostu wyłączy/obniży wydajność czy się spali

jak juz to zrobiłeś to sam sprawdź :D hhehe najwyżej kupiszn woego za 40
zetki :]

ale myślę, że sie bedzie okrutnie grzał i po 0,5-1 h pracy komputer sie moze
zawiesi a radiator zaświeci żarem - no może przesadziłem ale podejrzewam, że
w ręke będzie parzył - a to znaczy, ze będzie siegrzał troche za bardzo

słowem lepiej wstaw mu wiatrak ze zmniejszonymi obrotami