Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: Piotrek <pisz123_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 21:11:57 MET DST

> wszystkie są na kineskopach mitsubishi czy tylko te dimondtrony?

nie rozumiem pytania... jakie "wszystkie" ? :)
Z tego co widzę NEC to chyba w jakąś "spółkę" (czy cóś ;) ) z mitsu wszedł,
coraz częściej podpisują się NEC-Mitsubishi. Na Mitsu są Mitsubishi, NEC-i,
część iiyam (ale te ponoć coraz słabsze - nie to co kilka lat temu),
profesionalne Lacie, cześć compaq-ów (min. mój) i jeszcze kilku innych min.
low-endowych gateway-ów

> (btw
> gdzieś czytałem, że te dimondtrony to jedyne na prawde płaskie kineskopy
> - oprócz trinitronów - bo reszta to zwykła bańka za kawałkiem płaskiej
> szyby ;) ).

Też to czytałem... jakby nie było liczy się sony i mitsu czyli trinitron i
diamondtron z wszelkimi ich odmianami.

> tańsze i zdecydowanie lepsze do gier. Po przesiadce z P4 o podobdym
> taktowaniu do mojego Bartona 2600+ byłem zaszokowany prędkością
> uruchamiania komputera/windows oraz obróbką wideo (kompresja np. w
> TMPGEnc). Do tego duże możliwości O/C; na minus spore wymagania co do
> chłodzenia.

mnie drażnią jeszcze timingi na pamiątkach - wielkie znaczenie na
nforcach... kupić coś b.dobrego i Pewnego (mushkin czy corsair) to nie lada
wydatek a i dostępność ( corsair praktycznie zerowa)... reszta generalnie
to na chybił-trafił w tym masa pseudo firmowych geili, twinmosów itp.
Lepiej patrzyć po kościach i brać stare sprawdzone kingstony... Kiedyś
miałem kasę i kupiłem 2x256 corsairy teraz nawet jakbym jakimś cudem
uzbierał na 2x512 czy 1GB nie miałbym gdzie kupić...