Re: cicha obudowa

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 21:10:33 MET DST

Cam wrote:
> Witam,
> standardowa obudowa [blaszana) okazuje się być na tyle głośna, że
> rodzina zaczęła protestować przeciwko komputerowi hałasującemu cały
> dzionek... w związku z tym pytam o poradę: gdzie można nabyć naprawdę
> cichą obudowę z np. chłodzeniem wodnym? Wiem, że można samemu sobie to
> poskładać, ale ja majsterkowiczem nie jestem i czasu mam niewiele. Może
> są miejsca, gdzie ktoś mi poprostu coś takiego sprzeda?

Sama obudowa nie hałasuje :) Włóż delikatnie cos (nie biorę za to
odpowiedzialności!) w wiatrak zasilacza i na chwile go zablokuj - moze
to on tak halasuje. Ja polutowalem male opornosci w wentylatory
zasilacza i procka (mial niska temperature a wiatraczek wysokie obroty),
wiatraczek na chipsecie zastapilem radiatorem. Komp jest kilkukrotnie
cichszy. A jeszcze jest niestety wiatraczek na karcie graficznej - teraz
on jest najglosniejszy. Ale to moze kiedys przy okazji naprawie.
To byl komp brata. Na swoim nie robie takich eksperymentow :))
i wymieniam wiatraczek w zasilaczu na cichy model. Bo na procku
wiatraczek jest cichutki....

w.p.